Taca pełna sałat

Lekkie, zdrowe i niskokaloryczne. Rodzajów sałat jest wiele. I choć różnią się między sobą kolorami, kształtem i smakiem, warto sięgać po wszystkie.

Mimo tego, że sałata niemal w 90% składa się z wody, nie jest produktem bezwartościowym. Resztę jej składu stanowią witaminy i minerały, cenne dla naszego organizmu. Chrupiąc sałatę, zyskamy dawkę żelaza, magnezu, wapnia i potasu, jak również wzbogacimy dietę o szereg witamin: A, E, D i C.

Sałatę najlepiej jeść w sezonie, który notabene właśnie się rozpoczął. To składnik obowiązkowy każdej diety. Sałata, jako źródło błonnika i celulozy poprawia trawienie. Działa również uspokajająco.

pp_infografika_salat

Wszystkie rodzaje sałat, mimo niepozornego wyglądu, skrywają w swoich wnętrzach wiele cennych składników mineralnych. Warto zatem wplatać je do codziennej diety. A jeśli nie macie czasu na przygotowanie pysznego dania z sałatą w roli głównej, skorzystajcie z oferty naszego serwisu. Znajdziecie tu całą masę potraw z różnymi rodzajami sałat, które w łatwy sposób zamówicie z dostawą do domu.

Dodaj komentarz

(*) Required, Your email will not be published

*