Zdrowe desery, które nie tuczą!

zdrowe desery

Dbanie o figurę i prowadzenie zdrowego stylu życia, wcale nie musi oznaczać rezygnacji z kulinarnych przyjemności. Wszyscy jedzą deser, a Wy musicie obejść się smakiem? Oczywiście, że nie! Sprawdźcie, jakie zdrowe desery, które nie tuczą, możecie z powodzeniem włączyć do swojej diety :> Pewnie powiecie, że deser musi spełniać jeden warunek – być słodki! Jednak tak powszechny w naszej kuchni cukier nie bez powodu nazywany jest białą trucizną. Zamiast dodawać do deserów te niepozorne białe kryształki lub chemicznie wytworzone słodziki, skorzystajcie z naturalnej słodyczy zawartej w miodzie lub owocach. To właśnie owoce warto uczynić podstawowym składnikiem zdrowych deserów. pp_artykul_zdroweowoce1pp_artykul_zdroweowoce4Tym, którzy potrzebują jednak trochę więcej słodyczy lub uważają, że deser bez czekolady nie jest prawdziwym deserem, proponujemy niezastąpione owoce w czekoladzie! Pamiętajcie, że czekolada powinna być koniecznie gorzka – może nie jest najsłodsza, ale z pewnością najzdrowsza. Spróbujcie koniecznie! Nie dość, że możecie zanurzyć dowolne owoce, to nie tylko świetnie smakują, ale także efektownie wyglądają. pp_artykul_zdroweowoce3 Owoce suszone to większa porcja węglowodanów i cukrów, jednak na pewno jest to dobre rozwiązanie, gdy dopadnie Was ochota na jakąś przekąskę! Zamiast sięgać po słone paluszki czy chipsy, wsypcie do miseczki mieszankę takich pyszności: pp_artykul_zdroweowoce5 Znakomitą opcję zastępującą niezdrowe przekąski są bakalie. Kto się oprze takiej miseczce pełnej zdrowia? Brakuje w niej już tylko orzechów! pp_artykul_zdroweowoce6 Oczywiście owoców można kosztować w różnej formie! Co powiecie na zmiksowane, najlepiej z jogurtem naturalnym? Owocowe koktajle są pożywne i przepyszne, zwłaszcza te z owoców leśnych! A przecież owocowo-warzywny sezon już tuż tuż :> pp_artykul_zdroweowoce7 Macie ochotę na galaretkę? Ona też może być zdrowa! Zwłaszcza jeśli zrobicie ją z kompotu! Najlepsze są te z owocami… pp_artykul_zdroweowoce8 Przejedzenie owocami może nastąpić, wtedy warto zwrócić się w stronę warzyw, które też okażą się dobrą alternatywą na zdrowe desery. Jeśli jeszcze nie próbowaliście lemoniady lub koktajlu z natki pietruszki, musicie to nadrobić! Może nazwa nie brzmi zachęcająco, ale napój jest pyszny i orzeźwiający! Czego chcieć więcej na wiosenny deser? pp_artykul_zdroweowoce9 Kto powiedział, że deserem nie może być coś co nadaje się również na śniadanie? Musli, musli i jeszcze raz musli! To pole do popisu jeśli chodzi o łączenie smaków: z jogurtem, mlekiem, miodem, owocami, ciastkami, bakaliami i orzechami. pp_artykul_zdroweowoce10 Zdrowe desery mogą być też pożywne! Ryż z jogurtemowocami nie będzie już Wam się kojarzył z przedszkolnym daniem ;> pp_artykul_zdroweowoce11 Pogoda niedługo na dobre pozwoli nam zajadać się lodami! Co powiecie na lody z zamrożonych soków z owoców, smakują lepiej niż tzw. wodne lody ze sklepu, które zawierają mnóstwo chemicznych substancji. Takie lody możecie zrobić z pomarańczy, arbuza, truskawek… w zasadzie lista jest nieograniczona. Równie smakowicie wyglądają lody z zamrożonego jogurtu, aż ciężko się oprzeć! pp_artykul_zdroweowoce12pp_artykul_zdroweowoce13         Skoro fani deserów lodowych mają ich zdrowe odpowiedniki, to ciasteczkowi pożeracze też znajdą coś dla siebie! Owsiane ciastka to samo zdrowie, oczywiście te upieczone bez ulepszaczy i konserwantów ;) pp_artykul_zdroweowoce2 Smacznego!

Dodaj komentarz

(*) Required, Your email will not be published

*