Mobile
Tablet
Narrow Desktop
Desktop
Wide Desktop
Super Wide Desktop
Mobile
Tablet
Desktop
Narrow Desktop
Zaloguj się

Chcesz zamówić śniadanie z dostawą w Szczecinie?

Wpisz adres i znajdź restauracje w swojej okolicy
Podaj adres dostawy
Wybierz restaurację
Zamów jedzenie

Czy są to kanapki z serem i wędliną, jajecznica czy zupa mleczna albo jak u naszych zachodnich sąsiadów płatki owsiane z zimnym mlekiem, grzanki z dżemem, sok i kawa ważnym jest żeby coś w ogóle zjeść na śniadanie. Pierwszy posiłek jest ważny z wielu względów a pomijając go lub ograniczając jedynie do filiżanki kawy wyrządzamy sobie krzywdę nawet o tym nie wiedząc. Nie chce Ci się szykować rano jedzenia? Nie ma sprawy, zamów śniadanie w Szczecinie przez PizzaPortal.

Mówi się, że gdy nie dojemy z rana głód będzie nas męczył przez cały dzień. Jest to prawdą, stąd też się wziął frazes o śniadaniu, jako najważniejszym posiłku dnia. Chociaż powtarzany często stają się banalny to nie traci na wiarygodności. Gdy śpimy nasze ciało przechodzi cykl przemian prowadzących do pozyskiwania energii, proces ten nazywa się katabolizmem. Zdarza się tak, że rano czujemy największy głód, chociaż nic poza spaniem nie robiliśmy. Otóż podczas snu odbywa się regeneracja naszego organizmu po całym poprzednim dniu. Ciało oraz umysł się wyciszają, mięśnie relaksują takie procesy również potrzebują sporo energii, dlatego na wieczór też trzeba coś zjeść żeby rekonwalescencja mogła się odbyć. Po całonocnej „naprawie” naszego organizmu naturalną rzeczą jest, że czujemy głód zaraz po przebudzeniu. Z rana energia jest już w rezerwie stąd też głód działa również, jako bezpiecznik, który sygnalizuje nam, że pora uzupełnić zapasy albo będzie działo się coś niedobrego. Najedz się do syta i uzupełnij wszystkie potrzebne składniki jedząc śniadanie w Szczecinie.

Jestem fit, dzięki śniadaniom w Szczecinie.

Jeżeli przykładasz dużą wagę do swojej sylwetki lub jesteś na diecie, bo chcesz schudnąć, nie powinieneś rano wychodzić z domu bez porządnego śniadania. Gdy pominiemy ten posiłek nasz organizm zacznie robić rezerwy w obawie przed utratą energii. Niestety nie rosną nam wtedy mięsnie tylko odkłada się podskórna tkanka tłuszczowa. Do tego metabolizm zwalnia i wolniej spalamy zbędne kalorie. Jeżeli zrobimy z niejedzenia śniadania rutynę nasz organizm zwolni na dobre, odkładając coraz więcej tłuszczu. Niektórzy myślą, że gdy najedzą się na noc to z rana głód już nie będzie im tak doskwierał i zaspokoją go samą kawą. Nic bardziej mylnego. Wieczorne jedzenie może powodować brak apetytu z rana, ale to nie oznacza nic dobrego. Późny posiłek nie zostanie w pełni strawiony i będzie zalegał w żołądku, by później odłożyć się w postaci tłuszczu. Częste jedzenie wieczorem powoduje szybkie przybranie na wadze. Jeśli zatem rano nie odczuwasz głodu, postaraj się następnym razem kolację zjeść dość wcześnie. Następnego dnia z pewnością poczujesz potrzebę zjedzenie pełnowartościowego śniadania. Jeśli nie mamy czasu lub nie czujemy się głodni, nie rezygnujmy z pierwszego posiłku. Wybierzmy coś szybkiego i lekkiego. Duże i sycące lub małe i pożywne śniadanie w Szczecinie z dostawą zamówisz na PizzaPortal. 

Jem na zdrowie – śniadanie w Szczecinie.

Zdrowe śniadanie brzmi nieźle, ale co to dokładnie znaczy? Zacznijmy od składu makroskładników, jaki powinny się znaleźć w takim śniadaniu. Przede wszystkim poranny posiłek musi zawierać w sobie węglowodany złożone, które podnoszą poziom cukru we krwi tak, aby dostarczyć nam energii na wiele godzin a przynajmniej do następnego posiłku. Sprawiają one, że nasz organizm funkcjonuje wydajniej a głód przychodzi później niż np. jakbyśmy zjedli słodycze gdzie są węglowodany proste. Idealnym źródłem węglowodanów złożonych są musli, płatki śniadaniowe bez dodatku cukru oraz pieczywo razowe, czyli produkty bogate w błonnik. Kolejnym ważnym składnikiem, jaki musi zawierać się w zdrowym, dobrze skomponowanym śniadaniu jest białko. Wszystkie produkty mleczne jak kefir, maślanka, jogurt, ser twarogowy, ale także takie dodatki jak odrobina żółtego sera, wędlina - najlepiej drobiowa, jajka czy też ryba. Oczywiście dobrym wyborem zawsze są też warzywa, owoce lub świeżo wyciśnięty z nich sok. Jeżeli chodzi o tłuszcze to powinny one być pochodzenia roślinnego. W ten sposób dostarczymy organizmowi niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Możemy to zrobić dodając do śniadania wszelkiego rodzaju orzechy i nasiona. Choć mają one dość sporo kalorii to są świetnym źródłem witamin oraz innych składników mineralnych. Zamów przez PizzaPortal śniadanie z dowozem w Szczecinie.